ამ პოსტერებისა და რეკლამების მთავარ მესიჯს წარმოადგენს ის, რომ კოვიდ-19-ის ვაქცინა ფუფუნების ნივთად არის ქცეული, რადგან მდიდარი ქვეყნები საკუთარ ეკონომიკურ კეთილდღეობას იყენებენ და, შეიძლება ითქვას, „დახლებს ასუფთავებენ“. შესაბამისად, „UNICEF-ის“ ორგანიზაცია ასე ცდილობს ხაზი გაუსვას ვაქცინის ხელმისაწვდომობასთან  დაკავშირებულ უთანასწორობას  მსოფლიოში.   ამ კამპანიაზე იმუშავა  ნორვეგიულმა სარეკლამო სააგენტო Tante Randi-მ.